.....

التسميات

موقع شهد الحياة 2013 يرحب بالسادة الزائرين

الأحد، 14 يوليو 2013

رسايل مضحكه

وجه الشبه بين بنات اليومين دول والمسمار؟ان الاتنين ما بيدخلوش بيوتهم الا بالدق
********************
أقدر على سنه جوع وأقدر أعيش جربوع  بس ما أقدرش أتحرم منك سبوع
********************
يا حمار يا كلب واحد منهم داسته عربيه امبارح 
********************
حب حبيتك عشق عشقتك كل ما عندى اديتك روح الله يخرب بيتك
********************
ياللى وريت الفؤاد ايام أليمه أنت والفؤاد عالجومه القديمه
********************
لا رنات ولا رسايل ولا سؤال فيا دا لو كنت ربيت كلب كان هوهو عليا

********************
أحول سألوه ايه امنيتك فى الحياه؟ قال:اشوف واحد ماشى لوحده
********************
حبيبى ماشى حافى والارض بتلسعه ياريتنى كنت شبشب كنت اقدر انفعه
********************
اللى يشوفك يقول انك فارس فى ساحته وماحدش عارف انك حتى الشراب شاحته

*******************
عشمنى بالمحبه وشعلقنى بالهوا حايلته حبه حبه زودها واتلوى
*******************
كوز المحبه اتخرم وطرطش على كمى يا حبيبى كفاية جفا وارحم عذاب امى
******************
من غيرك ماقدرش اعيش احنا جوز جزم وفرده واحده ما تمشيش
******************
رسائلك بالقلم الجاف وكلامك زى العيش الحاف
******************
اتقل على حبيبك وارميه فى بلاعه يرجعلك مستحمى وفى بقه نعناعه
*****************
يا حالقلى ردعليه ازيك سلامات يرحم ايام الملاغيه والرن والمعاكسات
*****************
قليل الاصل لا تعتبه ولا تلومه ده زى البقعه لا ينظف ببرسيل ولا بأوموه
********************************

0 التعليقات:

إرسال تعليق

من فضلك اضف تعليقك فانت تهمنا اذا كنت عضو بالموقع فاضف التعليق بالبريد الالكترونى عن طريق اختيار OPEN ID من القائمه اما اذا كنت زائر حتى تتمكن من التعليق اختر من القائمه التعليق باسم مجهول